MODIVO x eobuwie.pl Supervision Fashion Show za kulisami

„Moda to nasza pasja” – mówi Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl, organizując pierwszy w Polsce pokaz mody online. Przepych, profesjonalizm, piękna oprawa, światowej sławy modele – tak można podsumować spektakularny Supervision Fashion Show. Nasza redakcja zajrzała za kulisy. Zapraszamy na backstage jednego z największych eventów świata mody w Polsce!

Supervision Fashion Show to dzieło co-brandu MODIVO i eobuwie.pl, podczas którego zaprezentowano kolekcję na sezon wiosna-lato 2021. Na wybiegu podziwialiśmy zestawienia athleisure i business casual, ale nie zabrakło także stylizacji z pogranicza mody high fashion.

Jak właściwie narodził się pomysł na zorganizowanie pokazu online? Otóż z miłości do branży fashion. W obecnych czasach pokaz mody na żywo nie ma racji bytu, dlatego podczas Supervision Fashion Show moda przychodzi do nas… przez kolorowy ekran! To nowoczesne spojrzenie na wybieg oddaje technologiczną istotę brandów MODIVO i eobuwie.pl, które jako jedyne w Polsce prowadzą sprzedaż przy pomocy innowacyjnych tabletów.

Marcin Grzymkowski, CEO eobuwie.pl SA

Za nami wspaniałe wydarzenie, które oddaje naszą modowo – technologiczną pasję, łączącą aktualne trendy i inspiracje z najwyższej jakości produktami. Jesteśmy niesamowicie dumni, że pomimo pandemii i związanych z nią utrudnień udało nam się w bezpiecznej konwencji zaprezentować szerokie portfolio najnowszych, światowych kolekcji zaprojektowanych z myślą o sezonie wiosna-lato 2021

Supervision Fashion Show odbył się w studio ATM w Warszawie – jednym z najnowocześniejszych obiektów nagraniowych w Polsce. To właśnie w nim polscy projektanci prezentują swoje kolekcje, znane gwiazdy biorą udział w popularnych galach, a Cleo, Dawid Kwiatkowski, Baron i Tomson wybierają utalentowanych wokalistów w The Voice of Poland.

Studio ATM mieści 7 hal zdjęciowych i charakteryzatornie o łącznej powierzchni 14 000 m2. Hala B (800 m2), w której mieściło się nagranie, została wyposażona we własną sieć światłowodową, odpowiednio cichą wentylację i klimatyzację oraz dwie stacje transformatorowe, które umożliwiają w pełni profesjonalne sklejenie produkcji.

Modele prezentowali stylizacje przechadzając się po 40-metrowym wybiegu, którego budowa zajęła ekipie 2 dni. Wykonany w efektownym połysku i dopracowany w najdrobniejszych szczegółach catwalkzostał kolorystycznie dostosowany do digitalowej oprawy pokazu.

Główną rolę w pokazie odegrał gigantyczny telebim, który nadał tło całemu eventowi. Motywem przewodnim Supervision Fashion Show były dwa żywioły: wiatr i woda – na slajdach podziwialiśmy piękne krajobrazy płynących chmur, wody czy mieniącego piasku na pustyni.

Wyreżyserowanie Supervision Fashion Show spoczęło w rękach prawdziwego mistrza mody, Macieja Majznera, który ma na swoim koncie produkcję pokazów, sesji zdjęciowych i innych wydarzeń artystycznych.

Jak wyglądała jego rola na planie produkcyjnym i na co jako reżyser najbardziej zwracał uwagę? Maciej Majzner odpowiada naszej redakcji.

Jak wyglądała koordynacja Supervision Fashion Show? Na co, jako reżyser najbardziej musiałeś zwracać uwagę? Czym się zajmowałeś?

Jako reżyser pokazu wszedłem do projektu dość późno, dlatego wiele elementów pomysłu pokazu było już wymyślone. Jednak od momentu, kiedy dołączyłem do zespołu, dostałem dość dużo wolności w kwestiach decyzyjnych, za co jestem niezwykle wdzięczny. Wprowadziłem pewne zmiany w wyglądzie wybiegu, wyświetlanych grafikach. Byłem w stałym kontakcie z zespołem tworzącym wydarzenie i faktycznie, od kiedy zacząłem pracę nad wydarzeniem, były to już prace wspólne nad całościową koncepcją i realizacją wydarzenia. Przed nagraniem pokazu odbyły się z modelami i modelkami przymiarki, podczas których pracowałem razem z Waszym zespołem. Dzień przed nagraniem to także montaż techniczny, a więc wszelkie próby kamerowe, próby światła, dźwięku, pierwsze programowanie techniki z ekipą. Tu już wdrażaliśmy w życie stworzoną koncepcję. No i dzień nagrań to kilkanaście godzin na planie. Próby choreografii, programowanie świateł, dodawanie efektów specjalnych jak dym, który w każdej sekwencji był inny, pilnowanie kolejności nagrywanych osób, właściwych grafik na ekranach. Stała całodniowa reżyseria pokazu i cudowna współpraca z Marcinem Ziółko – reżyserem filmów mody, teledysków, genialnym artystą. Efekt finalny pokazu to nasza wspólna praca, gdzie nasze kompetencje, wiedza, doświadczenie, energia się wymieszały, dając najlepszą współpracę mojego życia. Spędziliśmy razem tak naprawdę półtora ciężkiego dnia i mogę kolejny raz powiedzieć: „Marcin, dziękuję”.

To tez może Cię zainteresować: Strateg wizerunkowy i artysta: Maciej Majzner opowiada nam o plusach i minusach zawodu reżysera pokazów mody >>>

Nowoczesna charakteryzatornia w studio ATM mieściła 10 stanowisk. Modeli i modelki przygotowywał sztab 5 doświadczonych makijażystów i 5 fryzjerów. Na jaki makijaż postawili wizażyści? W zależności od stylizacji delikatny i stonowany, ale nie zabrakło również makijaży z mocno podkreślonym, kolorowym okiem.

Za spektakularny wygląd modeli i modelek odpowiadała stylistka MODIVO i eobuwie.pl, Agnieszka Zwolińska-Strawińska. Pomocą służyło jej 4 garderobianych, którzy z ręką na pulsie pilnowali, aby każdy szczegół był perfekcyjnie dograny. Modele prezentowali dwie stylizacje, dlatego praca w garderobie była bardzo intensywna. Pomimo napiętego harmonogramu Agnieszka tryskała pozytywną energią, a na garderobianym zapleczu czuło się fun i zabawę!

Kto skompletował stylizacje na Supervision Fashion Show? Śmietanka stylistyczna i mistrzynie w swoim fachu: dyrektor mody Vogue Polska – Karla Gruszecka (@karlagruszecka), stylistka modowa w Elle PolskaKarolina Limbach (@karolinalimbach) i dyrektor mody Glamour PolskaMaja Naskrętska (@majanaskretska). Na stylistycznym posterunku stali również Amir Dobos z rumuńskiego magazynu Cosmopolitan i stylista z Vouge Czechoslovakia.

Modeli ubrano w stylizacje m.in. od marek: Guess, Converse, Liu Jo, New Balance, John Richmond czy Rage Age. Świeża i profesjonalna wizja topowych stylistów pozwoliła na stworzenie wspaniałej kolekcji na sezon wiosna-lato 2021. Na wybiegu nie zabrakło wygodnych i pastelowych dresów, jak również stylizacji czerpiących z lat 80. i 90. – oversize’owych trenczy, modnego, beżowego koloru i dodatków boho.

Czym się różni pokaz mody online od tradycyjnego fashion show? Jak przyznaje w rozmowie z naszą redakcją model, Piotr Czaykowski: różnica pomiędzy tradycyjnym, a wirtualnym pokazem mody jest taka, że przejście przez catwalk zostaje idealnie uchwycone z każdej strony. W ten sposób look pozostaje zaprezentowany pod każdym kątem. To zdecydowana przewaga Supervision Fashion Show nad pokazem na żywo.

Na wybiegu pojawiło się wiele znanych osób ze świata mody. Część z nich zna się bardzo dobrze z programu Top Model (Karolina Pisarek, Anna Markowska, Jakob Kosel), dlatego atmosfera panująca na hali produkcyjnej była bardzo rodzinna. Śmiech, żarty, uśmiech i profesjonalizm – tak można podsumować w kilku słowach to, co działo się za murami ATM studio.

Wśród celebrytów nie zabrakło też pięknej supermodelki – Moniki Jagaciak, która zarażała wszystkich swoim delikatnym i subtelnym uśmiechem. Kiedy Monika weszła na wybieg, oczy całego studia skierowane były na jej przepiękne przejście.

Na evencie nie zabrakło też najpopularniejszych mediów. Podczas nagrywania drugiej części pokazu, w ATM studio zjawiła się telewizja TVN, Kozaczek.pl, WP Kobieta, Onet oraz przedstawiciele magazynu Viva!. Wywiadu udzieliła m.in. Karolina Pisarek i Monika Jagaciak.

W imieniu redakcji śmiało mogę napisać, że po całym dniu spędzonym na planie Supervision Fashion Show, pomimo że zmęczone – wyszłyśmy z szerokimi uśmiechami na twarzy i świetnymi humorami. Możliwość obserwowania tak dużego i przełomowego wydarzenia, jakim jest pokaz mody online, dostarczyła nam wielu nowych doświadczeń i zmotywowała do dalszego działania. Moda zawsze była, jest i będzie wśród nas. Pomimo ciężkiej sytuacji na świecie coraz bardziej wychodzimy naprzeciw pandemii i za pomocą nowoczesnych technologii wciąż potrafimy dzielić się swoją pasją do ubrań.

Jedno jest pewne – MODIVO i eobuwie.pl wprowadziły przełom w branży fashion. Mamy nadzieję, że zapoczątkuje to zupełnie nowy, modowy ruch, dzięki któremu wciąż będziemy cieszyć się tak ekscytującymi wydarzeniami, jakimi są pokazy… nawet jeśli za szklanym ekranem.

Dołącz do naszego newslettera i ...Odbierz 40 zł rabatu na pierwsze zakupy!

Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze Strony oznacza, że zgadzasz się na korzystanie z niej. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close