Eobuwie reklamacja – jak zareklamować produkt w eobuwie.pl?

Buty, które otrzymałeś, szybko się uszkodziły, więc chcesz je zareklamować? W pełni to rozumiemy i oczywiście dajemy Ci taką możliwość. Przeczytaj, jak w prosty sposób dokonać reklamacji na eobuwie.pl i zażegnać problem. Za pomocą poniższej instrukcji bez trudu sobie poradzisz!

W artykule znajdziesz formularz reklamacji eobuwie oraz dokładne wskazówki jak postępować.

Po pierwsze i najważniejsze: przed zgłoszeniem reklamacji oceń stan produktu i upewnij się, że wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub pielęgnacji. To dla nas bardzo ważne! Choć chcielibyśmy uwzględnić wszystkie zgłoszenia, musimy mieć 100-procentową pewność, że nieprawidłowości są z winy producenta.

W eobuwie.pl masz 2 sposoby na bezpłatne zgłoszenie reklamacji: w sklepie stacjonarnym lub poprzez odesłanie produktów za pośrednictwem InPost.

Pamiętaj!

W sklepach eobuwie sprzedajemy wyłącznie oryginalne produkty, które posiadają znaki firmowe. Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest objęty 2-letnią rękojmią.
eobuwie dostawa

Jeśli w trakcie użytkowania zauważysz, że Twój produkt jest uszkodzony lub miał wadę produkcyjną, możesz zareklamować go w dowolnym sklepie stacjonarnym eobuwie.pl. Dotyczy to produktów zakupionych zarówno stacjonarnie, jak i w sklepie internetowym czy aplikacji.

Jak wygląda proces reklamacji w sklepie stacjonarnym?

1. Przygotuj produkty, które chcesz zareklamować.

2. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny eobuwie.pl. Znajdziesz go TUTAJ >>>.

W dokumencie musisz podać m.in. dane osobowe, zaznaczyć miejsce wystąpienia wady i oczekiwane rozwiązanie, np. naprawa produktu albo wymiana na nowy model.

3. Udaj się do najbliższego sklepu stacjonarnego eobuwie.pl z reklamowanym produktem oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym. 

Sprawdź listę sklepów >>>.

Ważne: Jeśli reklamujesz zegarek objęty Gwarancją, weź ze sobą również kartę gwarancyjną.

4. Następnie prześlemy dostarczony produkt i formularz do Działu Reklamacji, który zapozna się z Twoim zgłoszeniem.

5. W ciągu 14 dni od złożenia reklamacji w sklepie stacjonarnym, na podany w formularzu adres e-mail wyślemy informację dotyczącą sposobu rozpatrzenia Twojej reklamacji.

reklamacja eobuwie

Jeśli w pobliżu Twojego miejsca zamieszkania nie ma naszego salonu, możesz bezpłatnie odesłać do nas reklamowany towar za pośrednictwem InPost. Jak to zrobić?

1. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji eobuwie – możesz go pobrać TUTAJ >>>.

W dokumencie musisz podać m.in. dane osobowe, zaznaczyć miejsce wystąpienia wady i oczekiwane rozwiązanie, np. naprawa produktu albo wymiana na nowy model.

2. W kartonie przygotowanym do wysyłki umieść: produkty, formularz reklamacji eobuwie oraz kartę gwarancyjną (jeśli dotyczy).

Ważne: Dokładnie zabezpiecz paczkę przed uszkodzeniem w transporcie.

3. Wygeneruj kod nadania na stronie InPost.
Wypełnij wymagane dane, jako powód zwrotu wybierz “Reklamacja/Błąd w zamówieniu” i kliknij przycisk “Zwracam paczkę” na dole strony.

4. Na opakowaniu paczki napisz kod do Paczkomatu InPost oraz „REKLAMACJA”.
Kod zostanie do Ciebie wysłany przez wiadomość e-mail lub SMS. Znajdziesz go również w aplikacji InPost. Jest ważny przez 45 dni. Jeśli jego ważność upłynęła, możesz wygenerować go ponownie, w ten sam sposób.

5. Nadaj paczkę w dowolnym Paczkomacie InPost 24/7 lub w PaczkoPunkcie.

Zobacz listę gdzie możesz nadać przesyłkę >>>.

6. W ciągu 14 dni od dostarczenia przesyłki, na podany w formularzu adres e-mail wyślemy informację dotyczącą sposobu rozpatrzenia Twojej reklamacji.

To wszystko!

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz bezpośrednio na stronie sklepu internetowego eobuwie.com.pl.

Jaki jest termin rękojmi?

Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest objęty 2-letnią rękojmią. Tej zasadzie podlega cały asortyment sklepu, także produkty kupione w trakcie trwania promocji.

Czy wymiana na nowy produkt przedłuża termin rękojmi o kolejne 2 lata?

Nie, rękojmia nie restartuje terminu odpowiedzialności za produkt.

Dlaczego pomimo żądania naprawy lub wymiany towaru sklep zwrócił mi środki?

Jeżeli zgłoszona wada nie była możliwa do usunięcia, stanowiła wadę istotną i nieusuwalną oraz nie dysponowaliśmy innym takim samym modelem, wówczas z braku innych możliwości decydujemy się na zwrot środków. Zawsze możesz także wybrać inny produkt z naszej bogatej oferty.

Dlaczego zaproponowano mi naprawę, skoro zgodnie z ustawą mam prawo do wyboru rozwiązania?

Zgodnie z K. C. Art. 560 § 1: „Klient ma prawo żądać zwrotu gotówki, jednakże sprzedawca nie ma obowiązku zgodzić się z Klientem, jeżeli wada jest możliwa do usunięcia przez naprawę lub produkt można wymienić. Zaistniałe uszkodzenie można w sposób skuteczny usunąć. Naprawa przywróci zarówno walory użytkowe jak i estetyczne.”

Co, jeśli karton eobuwie został wyrzucony? Czy można wysłać buty w innym kartonie? 

Produkty możesz odesłać do nas w dowolnym kartonie. Sprawdź tylko, aby nie było na nim starych, nieaktualnych etykiet nadawczych.

To również może Cię zainteresować >>>: Jak dokonać zwrotu w eobuwie?

Dołącz do naszego newslettera i ...Odbierz 40 zł rabatu na pierwsze zakupy!

Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze Strony oznacza, że zgadzasz się na korzystanie z niej. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close