W tym artykule:
Eobuwie reklamacja – jak zareklamować produkt w eobuwie.pl?
Buty, które otrzymałeś, szybko się uszkodziły, więc chcesz je zareklamować? W pełni to rozumiemy i oczywiście dajemy Ci taką możliwość. Przeczytaj, jak w prosty sposób dokonać reklamacji na eobuwie.pl i zażegnać problem. Za pomocą poniższej instrukcji bez trudu sobie poradzisz!
W artykule znajdziesz formularz reklamacji eobuwie oraz dokładne wskazówki jak postępować.
Eobuwie reklamacja – jak zareklamować produkt w eobuwie?
Po pierwsze i najważniejsze: przed zgłoszeniem reklamacji oceń stan produktu i upewnij się, że wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub pielęgnacji. To dla nas bardzo ważne! Choć chcielibyśmy uwzględnić wszystkie zgłoszenia, musimy mieć 100-procentową pewność, że nieprawidłowości są z winy producenta.
W eobuwie.pl masz 2 sposoby na bezpłatne zgłoszenie reklamacji: w sklepie stacjonarnym lub poprzez odesłanie produktów za pośrednictwem InPost.
Jak złożyć reklamację w sklepie stacjonarnym eobuwie.pl?
Jeśli w trakcie użytkowania zauważysz, że Twój produkt jest uszkodzony lub miał wadę produkcyjną, możesz zareklamować go w dowolnym sklepie stacjonarnym eobuwie.pl. Dotyczy to produktów zakupionych zarówno stacjonarnie, jak i w sklepie internetowym czy aplikacji.
Jak wygląda proces reklamacji w sklepie stacjonarnym?
1. Przygotuj produkty, które chcesz zareklamować.
2. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny eobuwie.pl. Znajdziesz go TUTAJ >>>.
W dokumencie musisz podać m.in. dane osobowe, zaznaczyć miejsce wystąpienia wady i oczekiwane rozwiązanie, np. naprawa produktu albo wymiana na nowy model.
3. Udaj się do najbliższego sklepu stacjonarnego eobuwie.pl z reklamowanym produktem oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
Ważne: Jeśli reklamujesz zegarek objęty Gwarancją, weź ze sobą również kartę gwarancyjną.
4. Następnie prześlemy dostarczony produkt i formularz do Działu Reklamacji, który zapozna się z Twoim zgłoszeniem.
5. W ciągu 14 dni od złożenia reklamacji w sklepie stacjonarnym, na podany w formularzu adres e-mail wyślemy informację dotyczącą sposobu rozpatrzenia Twojej reklamacji.
Jak złożyć reklamację odsyłając produkt?
Jeśli w pobliżu Twojego miejsca zamieszkania nie ma naszego salonu, możesz bezpłatnie odesłać do nas reklamowany towar za pośrednictwem InPost. Jak to zrobić?
1. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji eobuwie – możesz go pobrać TUTAJ >>>.
W dokumencie musisz podać m.in. dane osobowe, zaznaczyć miejsce wystąpienia wady i oczekiwane rozwiązanie, np. naprawa produktu albo wymiana na nowy model.
2. W kartonie przygotowanym do wysyłki umieść: produkty, formularz reklamacji eobuwie oraz kartę gwarancyjną (jeśli dotyczy).
Ważne: Dokładnie zabezpiecz paczkę przed uszkodzeniem w transporcie.
3. Wygeneruj kod nadania na stronie InPost.
Wypełnij wymagane dane, jako powód zwrotu wybierz “Reklamacja/Błąd w zamówieniu” i kliknij przycisk “Zwracam paczkę” na dole strony.
4. Na opakowaniu paczki napisz kod do Paczkomatu InPost oraz „REKLAMACJA”.
Kod zostanie do Ciebie wysłany przez wiadomość e-mail lub SMS. Znajdziesz go również w aplikacji InPost. Jest ważny przez 45 dni. Jeśli jego ważność upłynęła, możesz wygenerować go ponownie, w ten sam sposób.
5. Nadaj paczkę w dowolnym Paczkomacie InPost 24/7 lub w PaczkoPunkcie.
Zobacz listę gdzie możesz nadać przesyłkę >>>.
6. W ciągu 14 dni od dostarczenia przesyłki, na podany w formularzu adres e-mail wyślemy informację dotyczącą sposobu rozpatrzenia Twojej reklamacji.
To wszystko!
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz bezpośrednio na stronie sklepu internetowego eobuwie.com.pl.
Eobuwie reklamacja – często zadawane pytania
Jaki jest termin rękojmi?
Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest objęty 2-letnią rękojmią. Tej zasadzie podlega cały asortyment sklepu, także produkty kupione w trakcie trwania promocji.
Czy wymiana na nowy produkt przedłuża termin rękojmi o kolejne 2 lata?
Nie, rękojmia nie restartuje terminu odpowiedzialności za produkt.
Dlaczego pomimo żądania naprawy lub wymiany towaru sklep zwrócił mi środki?
Jeżeli zgłoszona wada nie była możliwa do usunięcia, stanowiła wadę istotną i nieusuwalną oraz nie dysponowaliśmy innym takim samym modelem, wówczas z braku innych możliwości decydujemy się na zwrot środków. Zawsze możesz także wybrać inny produkt z naszej bogatej oferty.
Dlaczego zaproponowano mi naprawę, skoro zgodnie z ustawą mam prawo do wyboru rozwiązania?
Zgodnie z K. C. Art. 560 § 1: „Klient ma prawo żądać zwrotu gotówki, jednakże sprzedawca nie ma obowiązku zgodzić się z Klientem, jeżeli wada jest możliwa do usunięcia przez naprawę lub produkt można wymienić. Zaistniałe uszkodzenie można w sposób skuteczny usunąć. Naprawa przywróci zarówno walory użytkowe jak i estetyczne.”
Co, jeśli karton eobuwie został wyrzucony? Czy można wysłać buty w innym kartonie?
Produkty możesz odesłać do nas w dowolnym kartonie. Sprawdź tylko, aby nie było na nim starych, nieaktualnych etykiet nadawczych.
To również może Cię zainteresować >>>: Jak dokonać zwrotu w eobuwie?