Eobuwie reklamacja – jak zareklamować produkt w eobuwie?

Data publikacji: 08/07/2021
2 min.

Buty, które otrzymałeś, szybko się uszkodziły, więc chcesz je zareklamować? W pełni to rozumiemy i oczywiście dajemy Ci taką możliwość. Przeczytaj, jak w prosty sposób dokonać reklamacji na eobuwie i zażegnać problem. Za pomocą poniższej instrukcji bez trudu sobie poradzisz!

W artykule znajdziesz formularz reklamacji eobuwie oraz dokładne wskazówki jak postępować.

Eobuwie reklamacja – jak zareklamować produkt w eobuwie?

Po pierwsze i najważniejsze: przed zgłoszeniem reklamacji oceń stan produktu i upewnij się, że wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub pielęgnacji. To dla nas bardzo ważne! Choć chcielibyśmy uwzględnić wszystkie zgłoszenia, musimy mieć 100-procentową pewność, że nieprawidłowości są z winy producenta.

Pamiętaj!

W eobuwie sprzedajemy wyłącznie oryginalne produkty, które posiadają znaki firmowe. Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest objęty 2-letnią rękojmią.

Gotowy? A więc zacznijmy proces reklamacji w eobuwie:

  1. przygotuj produkty, które chcesz zareklamować;
  2. przygotuj kartę gwarancyjną, jeśli była wydana wraz z zakupionym produktem;
  3. wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji eobuwie – możesz go pobrać TUTAJ. W dokumencie musisz podać m.in. dane osobowe, powód reklamacji i oczekiwane rozwiązanie, np. usunięcie wady (naprawa) albo wymianę na nowy model;
  4. w kartonie przygotowanym do wysyłki umieść: produkty, formularz reklamacji eobuwie oraz kartę gwarancyjną (jeśli dotyczy);
eobuwie dostawa
Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest objęty 2-letnią rękojmią.

To już prawie wszystko! Reklamacja w eobuwie powoli zbliża się ku końcowi. Pytanie, co zrobić z zapakowaną przesyłką? Możliwości masz kilka, przejdźmy więc do następnego kroku:

  1. wybierz sposób przekazania produktu:

w celu bezpłatnego dokonania reklamacji eobuwie rekomendujemy udanie się do najbliższego salonu stacjonarnego (mapa). Dla ułatwienia możesz zapoznać się z artykułem: Sklepy stacjonarne eobuwie – gdzie się znajdują? >>>

Jeśli w pobliżu Twojego miejsca zamieszkania nie ma naszego salonu, możesz bezpłatnie odesłać do nas reklamowany towar za pośrednictwem:

Jak wysłać reklamowany produkt?

  1. naklej etykietę adresową na paczkę lub − w przypadku paczkomatów InPost – napisz na kartonie kod nadania otrzymany smsem (etykieta adresowa zawsze dołączana jest do zamówienia – przed wysłaniem koniecznie sprawdź jej termin ważności!)
  1. nad etykietą adresową dopisz słowo: „REKLAMACJA”.
  2. w przypadku, gdy korzystasz z bezpłatnego zwrotu, nie ma potrzeby adresowania przesyłki. Jeśli wysyłasz do nas zwrot na własny koszt, należy zaadresować paczkę na adres:

eobuwie.pl S.A. Dział Zwrotów i Reklamacji

Nowy Kisielin – Innowacyjna 1, Park Logistyczny Panattoni

66-002 Zielona Góra

Więcej informacji znajdziesz bezpośrednio na stronie sklepu internetowego eobuwie.com.pl.

W celu bezpłatnego dokonania reklamacji eobuwie rekomendujemy udanie się do najbliższego salonu stacjonarnego (mapa).

Eobuwie reklamacja – często zadawane pytania

Jaki jest termin rękojmi?

Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest objęty 2-letnią rękojmią. Tej zasadzie podlega cały asortyment sklepu, także produkty kupione w trakcie trwania promocji.

Czy wymiana na nowy produkt przedłuża termin rękojmi o kolejne 2 lata?

Nie, rękojmia nie restartuje terminu odpowiedzialności za produkt.

Dlaczego pomimo żądania naprawy lub wymiany towaru sklep zwrócił mi środki?

Jeżeli zgłoszona wada nie była możliwa do usunięcia, stanowiła wadę istotną i nieusuwalną oraz nie dysponowaliśmy innym takim samym modelem, wówczas z braku innych możliwości decydujemy się na zwrot środków. Zawsze możesz także wybrać inny produkt z naszej bogatej oferty.

Dlaczego zaproponowano mi naprawę, skoro zgodnie z ustawą mam prawo do wyboru rozwiązania?

Zgodnie z K. C. Art. 560 § 1: „Klient ma prawo żądać zwrotu gotówki, jednakże sprzedawca nie ma obowiązku zgodzić się z Klientem, jeżeli wada jest możliwa do usunięcia przez naprawę lub produkt można wymienić. Zaistniałe uszkodzenie można w sposób skuteczny usunąć. Naprawa przywróci zarówno walory użytkowe jak i estetyczne.”

Więcej pytań i odpowiedzi dotyczących reklamacji eobuwie znajdziesz TUTAJ.

To również może Cię zainteresować: Jak dokonać zwrotu w eobuwie? >>>

Polecamy:
logo signet
Dołącz do naszego newslettera i ...Odbierz 40 zł rabatu na pierwsze zakupy!

Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze Strony oznacza, że zgadzasz się na korzystanie z niej. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close