Jak dokonać zwrotu w eobuwie.pl?

jak dokonać zwrotu w eobuwie

Darmowy zwrot to jedna z największych zalet zakupów w eobuwie.pl. Z powodzeniem możesz zamówić kilka różnych par, a później – na spokojnie − wybrać tę jedyną. Za zwrot pozostałych modeli nie zapłacisz ani złotówki! Co więcej nie musisz stać w długich kolejkach na poczcie ani pakować przesyłki w specjalny sposób. Przekonaj się, jak prosty i szybki jest zwrot w eobuwie.pl.

Z pewnością sam przyznasz, że najlepiej mierzy się buty w domowym zaciszu. Bez pośpiechu i z dala od galeryjnego zgiełku. W eobuwie.pl nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów – ani za przesyłkę, ani za zwrot. Sprawdź już dziś!

W eobuwie.pl staramy się zrozumieć każdą Twoją potrzebę, a już w szczególności obuwniczą. Robiąc u nas zakupy, płacisz tylko i wyłącznie za produkt. Przy wszystkich zamówieniach powyżej 149 złotych przesyłka jest darmowa (przeczytaj więcej o metodach dostawy). Warto więc zamówić więcej par, by mieć szerszy wybór. Zwłaszcza że często trudno podjąć decyzję, bazując tylko na zdjęciach, opiniach i opisach.

Masz już swojego faworyta(-ów) i chciałbyś oddać pozostałe modele? Nic prostszego! Przeczytaj, jak dokonać zwrotu w eobuwie.pl krok po kroku!

Od 4 kwietnia 2024 zmienia się termin, w którym można zwrócić produkty, ze 100 dni na 30 dni. Jeśli dokonałeś zamówienia przed wspomnianym terminem, możesz go zwrócić w ciągu 100 dni od otrzymania zamówienia. Więcej przeczytasz TUTAJ.

Krok 1: określ sposób zakupu

  • online – za pomocą konta w eobuwie.pl,
  • online – jako gość (bez logowania),
  • w sklepie stacjonarnym.
zwroty w eobuwie
  1. Jeśli dokonałeś zakupu, korzystając ze swojego indywidualnego konta w eobuwie.pl, wystarczy że się na nie zalogujesz, wybierzesz zamówienie z listy znajdującej się po prawej stronie ekranu i postąpisz zgodnie z dalszymi instrukcjami. Cały proces zwrotu w eobuwie.pl jest prosty i bardzo intuicyjny. To kwestia kilku minut!
eobuwie zwrot

2. Jeśli zamówiłeś rzeczy jako gość, wystarczy że przygotujesz numer swojego zamówienia i adres e-mail. Kliknij TUTAJ i kontynuuj jako gość. Pamiętaj, że numer zamówienia znajdziesz w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia.

3. Zrobiłeś zakupy w sklepie stacjonarnym eobuwie.pl i chcesz zwrócić niepasujące rzeczy? Nic prostszego! Zanieś produkt do salonu, zabierając ze sobą paragon za zakupy.

Przeczytaj również: Sklepy stacjonarne eobuwie – gdzie się znajdują? Jest ich coraz więcej!

Krok 2: dostępne metody zwrotu

Zwrot na eobuwie.pl nie przysporzy Ci żadnych trudności. Potrzeba tylko kilku kliknięć, by wybrać jedną z dostępnych metod zwrotu produktu. Chcesz wiedzieć, jak oddać buty kupione online (na stronie lub w aplikacji)? Zapoznaj się z poniższą instrukcją:  

Paczkomat InPost 24/7

Wystarczy że wypełnisz formularz zwrotu na stronie, a na swój adres e-mail otrzymasz kod do Paczkomatu. Podaj adres mailowy i numer telefonu powiązany z kontem InPost, a zwrot utworzy się automatycznie w aplikacji, jeśli ją posiadasz. Z przygotowaną paczką udaj się do dowolnego Paczkomatu. W czytniku w Paczkomacie zeskanuj kod QR z aplikacji lub wybierz opcję nadania paczki na ekranie Paczkomatu i wpisz kod zwrotu.

Pamiętaj, że kod jest ważny 45 dni.

Punkty odbioru DPD

Gdy wypełnisz formularz zwrotu na stronie, w ciągu paru chwil otrzymasz kod zwrotu. Co dalej? Nadaj paczkę w wybranym przez Ciebie punkcie DPD.

Kurier DPD

Chcesz zamówić kuriera bezpośrednio do domu? Również dajemy Ci taką opcję! Wypełnij formularz zwrotu na stronie eobuwie.pl, a kurier zostanie zamówiony automatycznie na podany przez Ciebie adres. Możesz się go spodziewać w ciągu 1-2 dni roboczych.

Zwrot w sklepie stacjonarnym eobuwie.pl

Produkty kupione stacjonarnie możesz zwrócić wyłącznie w sklepie stacjonarnym. Oddasz je w dowolnym salonie eobuwie.pl, tylko pamiętaj o okazaniu paragonu. Na miejscu obsługa poprosi Cię o wypełnienie formularza zwrotu.

WAŻNE

Produkt, który zwracasz do sklepu, musi być w oryginalnym opakowaniu oraz posiadać wszystkie metki.
zwrot w eobuwie

Krok 3. weryfikacja przesyłki i zwrot środków

Gdy odesłane przez Ciebie produkty już do nas trafią – mamy za sobą prawie wszystkie formalności. Teraz musisz dać nam chwilę na sprawdzenie zawartości przesyłki (czy zgadza się ona z Twoim zgłoszeniem zwrotu przez formularz online), a następnie zwrot środków. Po pozytywnej weryfikacji otrzymasz od nas informację na swój adres e-mail.

Środki zwrócimy Ci w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymamy Twój zwrot:

  • BLIK/PayU/PayPo/PayPal/karta/Apple Pay/Google Pay – tą samą metodą, którą opłacono zamówienie
  • płatność przy odbiorze – zwrot na konto podane w formularzu online

Co, jeśli karton eobuwie.pl został wyrzucony? Czy można wysłać buty w innym kartonie? 

Produkty możesz odesłać do nas w dowolnym kartonie. Sprawdź tylko, aby nie było na nim starych, nieaktualnych etykiet nadawczych.

Jak dokonać wymiany produktu?

System wymian realizujemy w formie zwrotu produktu i płatności, a następnie złożenia nowego zamówienia i dokonania ponownej płatności.

Jak wygląda zwrot w sklepie stacjonarnym eobuwie.pl? Czy od razu wypłacane są pieniądze?

Jeśli zakupu dokonywałeś online, a oddajesz produkt w sklepie stacjonarnym, to pracownik zarejestruje Twój zwrot, zaś środki zwrócimy Ci na konto, z którego płaciłeś. Jeżeli robiłeś zakupy w sklepie i oddajesz w sklepie, wówczas środki są zwracane tak, jak dokonałeś płatności: gotówką lub na kartę.

Czy można zwrócić uszkodzone buty? 

Jeśli nieszczęśliwie się złożyło i otrzymałeś uszkodzony towar, to dokonaj zwrotu z zaznaczeniem powodu „Uszkodzone” i wyślij informację na info@eobuwie.pl. Jeżeli zaś uszkodzenie nastąpiło podczas używania produktu, to możesz złożyć reklamację. Upewnij się tylko, że wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub pielęgnacji.

Przeczytaj, jak złożyć reklamację w eobuwie.pl >>>

Kupiłem kilka par butów i zwróciłem jedne. Podczas zakupu korzystałem z kodu rabatowego. Jak przeliczana jest kwota do zwrotu?

Kwota zwrotu środków zależy od rodzaju promocji, z której skorzystałeś. Przy standardowych promocjach rabaty naliczają się osobno na produkty i tak też realizowane są zwroty. Przy promocjach łączonych (np. drugi produkt za 50% lub trzeci z 90% rabatem) przy zwrocie jednego produktu przeliczenie następuje tak, jakby promocja nie obowiązywała. Najlepiej, abyś każdorazowo sprawdzał zapisy dotyczące zwrotów w regulaminie promocji.

Więcej pytań wraz z odpowiedziami znajdziesz TUTAJ. Ciesz się darmową dostawą oraz zwrotem w eobuwie.pl!

Dołącz do naszego newslettera i ...Odbierz 40 zł rabatu na pierwsze zakupy!

Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze Strony oznacza, że zgadzasz się na korzystanie z niej. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close