W tym artykule:
Jak kupować w sklepach stacjonarnych eobuwie.pl? Nie bój się nowoczesnych zakupów!
Sklep obuwniczy bez butów na półkach? Asortyment przeglądany na tablecie? Jak to działa? Zakupy w naszych sklepach stacjonarnych są łatwe i przyjemne. W razie pytań, do dyspozycji jest obsługa. Zobacz, jak kupować buty w stacjonarnych punktach eobuwie.
Sklepy stacjonarne eobuwie.pl wprowadzają nową jakość zakupów, a także całkowicie inny sposób ich robienia. W salonie sprzedaży nie znajdziemy półek z towarem. Zakupów dokonuje się, wybierając produkty na tabletach, które umożliwiają przeglądanie asortymentu. Zobacz, jak wygląda proces zakupowy: https://youtu.be/YyVv4AthvuU
Przestrzeń handlowa skonstruowana w ten sposób może spowodować chwilowe niezdecydowanie, czy zostać w sklepie. Jak się jednak okaże po kilku chwilach w środku, panuje tu bardzo przyjazna atmosfera. Wykorzystanie technologii – tabletów – nie tylko przyśpiesza proces zakupu, ale również gwarantuje znacznie większą wygodę.
Każdy z obecnych w sklepie ma swoją przestrzeń osobistą, a tablety są łatwe w obsłudze i dostosowane tak, aby wszyscy byli w stanie je obsłużyć.
Wyszukiwanie produktów jest niezwykle proste
Na tablecie produkty wybiera się dokładnie w ten sam sposób, jak w internecie – dzięki czytelnemu menu oraz bardzo precyzyjnie działającemu sprzętowi.
Co bardzo istotne, wyboru asortymentu dokonuje się w komfortowych warunkach. Najczęściej siedząc na wygodnych kanapach, gdzie znajdują się stoliki z zamontowanymi tabletami.
Czy wiesz, że…?
W pierwszym nowoczesnym salonie eobuwie.pl w Centrum Handlowym Magnolia Park, znajdują się aż 42 tablety dla klientów? Dzięki temu kolejki praktycznie nie istnieją.
Skaner esize.me, dzięki któremu kupisz buty idealnie dopasowane do Twoich stóp
Pamiętaj, że w sklepach stacjonarnych eobuwie możesz także wykonać skan poprzez esize.me, dzięki czemu zawsze trafisz w odpowiedni rozmiar.
Czym jest esize.me? To skaner stóp, który umożliwia przeglądanie produktów w naszym rozmiarze. Skan można zrobić w sklepie eobuwie.pl, a przez cały proces przeprowadzi nas specjalnie przeszkolona obsługa. Skanowanie nie trwa dłużej niż pięć minut i gdy nasza stopa nie rośnie, nie trzeba go powtarzać w przyszłości.
Doradcy klienta na posterunku
Rewolucja w zakupach w stacjonarnych sklepach eobuwie.pl nie oznacza rezygnacji z obsługi sklepu. W salonie sprzedaży znajdziemy profesjonalnych doradców.
Rozpoczynając przygodę z zakupami w sklepach stacjonarnych eobuwie.pl spotkasz przeszkolony i wykwalifikowany personel. W razie jakichkolwiek trudności, rozwieje wszystkie Twoje wątpliwości. Doradcy wyjaśnią i pokażą cały proces zakupowy w kilku prostych krokach, pomogą także dobrać odpowiednie obuwie na zbliżającą się okazję.
Następnie przyniosą produkty w celu przymierzenia i dopasowania. Oczywiście możesz wybrać kilka par jednocześnie.
Czy wiesz, że…?
Sklepy stacjonarne eobuwie.pl, to pierwsze sklepy obuwnicze w całej Europie, w których kupuje się wybierając produkty na tabletach, a produkt dostarczany jest do klienta siedzącego na wygodnej kanapie.
Pepper: robot w eobuwie.pl, który pomoże i dotrzyma towarzystwa podczas zakupów
Pepper to humanoidalny robot o przyjaznej aparycji, który pełni rolę gospodarza sklepu. Porusza się po całym salonie i wita się z klientami. Najbardziej lubią go nasi najmłodsi klienci! Potwierdzisz u niego odbiór zamówienia i porozmawiasz o skanerze stóp esize.me. Co więcej, robot ma niesamowite poczucie humoru: opowiada żarty, odpowiada na pytania i gestykuluje! Więcej o Pepperze przeczytasz w artykule: Poznaj Peppera! Kim jest robot w eobuwie.pl?
PROCES ZAKUPOWY W SKLEPIE STACJONARNYM EOBUWIE
- wybór odpowiednich butów na tablecie,
- 3 minutowy czas oczekiwania na produkty, na wygodnych kanapach,
- wybór odpowiednich produktów dostarczonych przez pracowników,
- płatność,
- kawa w pobliskiej kawiarni.
Pomimo zmian i wprowadzeniu rozwiązań technologicznych ułatwiających zakupy, nic nie zmieniło się w kwestii płatności. Tych dokonuje się w tradycyjny sposób – gotówką, kartą płatniczą czy też Blikiem.