Amerykańska gwiazda, aktywistka i ikona stylu Eva Longoria stworzyła linię butów we współpracy z eobuwie.pl. Szpilki, sneakersy czy sandały − sygnowane nazwiskiem aktorki „Gotowych na wszystko” − zachwycają kobiecą zmysłowością. O tym, jak powstawała unikalna kolekcja, rozmawiam z Katarzyną Bermes, czujną realizatorką całego przedsięwzięcia.
Jak wyglądała realizacja sesji w Los Angeles, i czy Eva Longoria miała swoje humorki? Przeczytaj wywiad, aby poznać smaczki zza kulis!
W eobuwie.pl bacznie przyglądamy się zmianom na rynku obuwniczym. I choć w sprzedaży dominują buty sportowe i sneakersy, zaobserwowaliśmy, że wiele kobiet szuka bardziej kobiecego obuwia − odpowiedniego do pracy, na spotkanie z przyjaciółmi czy spacer. Tak narodził się pomysł, aby stworzyć kolekcję adresowaną do współczesnych kobiet! Kobiet, które pełnią jednocześnie wiele ról życiowych, a w każdej z nich chcą czuć się komfortowo, zachować klasę i styl.
Postanowiliśmy zaprosić do współpracy gwiazdę, której styl odzwierciedla potrzeby naszych klientek, i która aktywnie spełnia się w różnych rolach. Eva Longoria bardzo pozytywnie przyjęła propozycję stworzenia kolekcji obuwia dla kobiet i zasypała nas swoimi pomysłami.
Zaskoczyła nas swoją energią i pracowitością! Zawsze przygotowana i punktualna, dokładnie wiedziała, jaką kolekcję obuwia chce stworzyć i jak zakomunikować ją światu. Na planie zdjęciowym dawała z siebie 200%, aż trudno było za nią nadążyć. Eva ma silną osobowość i profesjonalnie podchodzi do pracy, ale nie brakuje jej poczucia humoru i dystansu.
Przyznaję, że nie znam kuluarów tej kulinarnej przygody, ale jestem w stanie w to uwierzyć! Eva mocno angażuje się we wszystko, czym się zajmuje. Każdy model jest wnikliwie oceniany pod kątem obowiązujących trendów, wyboru materiałów, wysokości obcasa, detali, wykończenia… Nie ma mowy o przypadkach! Aktorka chętnie wybiera modele z własnej kolekcji do codziennych stylizacji, co możemy zaobserwować na jej Instagramie.
Eva wie, jak bawić się modą, czerpać z trendów, ale interpretować je po swojemu. Koszule i świetnie skrojone marynarki perfekcyjnie łączy z klapkami o prostym, wyrafinowanym fasonie. Wiosenny trencz miksuje z espadrylami, ale najczęściej możemy ją zobaczyć w zgrabnych sandałach na wysokiej szpilce. Eva osobiście wybierała modele do kampanii zdjęciowej i było widać, że czuje się w nich dobrze.
Gwiazda przykłada ogromną wagę do jakości surowców i wykonania obuwia, a przy tym zależy jej, aby buty były odpowiednio wyprofilowane i wygodne w noszeniu. Cała kolekcja mocno nawiązuje do codziennego stylu Evy Longorii − wzory są oryginalne, ale stonowane i eleganckie. W moim odczuciu, to trochę wiadomość dla każdej z nas: hej, zasługujesz na to, żeby czuć się piękna w różnych sytuacjach. Baw się modą, niech podkreśla Twój styl i osobowość.
Styl Evy jest niewymuszony, kobiecy, czasami odrobinę nonszalancki. Myślę, że nie potrzebuje nikogo udawać, ani naśladować – jej siła płynie z jej wnętrza. To raczej Eva inspiruje koleżanki do sięgania po nowe fasony i noszenia je w nieoczywisty sposób.
Już w pierwszych dniach kolekcja została dobrze przyjęta w Polsce i za granicą, więc niesamowicie nas to cieszy. Klientkom podobają się wzory, chwalą wykonanie, dopytują o to, kiedy pojawią się kolejne modele. Od początku marca kolekcję butów Eva Longoria można kupić również w sklepie internetowym z modą premium − MODIVO.pl, który należy do tej samej grupy.
Takie jest właśnie eobuwie.pl − nie boimy się wyzwań i jesteśmy o krok przed innymi. Przekroczyliśmy granice technologiczne, wdrażając innowacyjny system skanowania stóp esize.me. Wprowadziliśmy nowoczesną formułę sklepów, w których buty zamawia się na tabletach. Czas na przełom w dziedzinie mody i współpracę z gwiazdą dużego formatu!
Eva jest ambasadorką nowej kolekcji – z zaciekawieniem śledzę, z czym zestawi kolejny model butów, jaki pomysł na stylizację pokaże. To ogromna przyjemność pracować z osobą, która wkłada tyle serca w to, co robi i wierzy w efekty tej pracy.
Eva jest bardzo profesjonalna – na planie zdjęciowym stawiła się przed czasem i ciężko było namówić ją na jakąkolwiek przerwę w pracy. To doświadczona aktorka i modelka, więc pozowanie do zdjęć nie sprawiało jej najmniejszej trudności. Szybko znalazła wspólny język z fotograf Gosią Turczyńską, a dla całej ekipy realizacyjnej była bardzo uprzejma. Przeżyliśmy chwilę grozy, kiedy nasza koleżanka weszła z impetem wprost w przeszklone drzwi ogrodowe. Na szczęście nikomu nic się nie stało, a zdjęcia zatrzymały się tylko na moment. Potem całą ekipą żartowaliśmy z tej sytuacji.
Od początku chciałam zrealizować ten projekt w Hollywood, ponieważ Eva Longoria to dla mnie ikona spełnienia amerykańskiego snu – uzdolniona aktorka, opiekuńcza mama, aktywna kobieta. Sesja zdjęciowa rejestruje różne momenty jej dnia, różne emocje. To opowieść o silnej, świadomej własnej wartości kobiecie, która dobrze się czuje w każdej sytuacji i inspiruje innych do działania. Kampanie wizerunkowe dla eobuwie.pl prowadzę od 7 lat, ale była to moja pierwsza współpraca z gwiazdą – na szczęście Eva nie buduje wokół siebie dystansu, jest miła, rzeczowa i otwarta na współpracę.
Jest bardzo kreatywna, otwarta na ludzi i rozmowę. Dokładnie wie, czego oczekuje i ciężko na to pracuje. Ma silną osobowość − to widać w postawie jej ciała czy uścisku dłoni. A przy tym naprawdę nie buduje wokół siebie dystansu.
Mam już 2 pary! (śmiech) Mam słabość do butów, ale staram się kupować tylko takie, których rzeczywiście potrzebuję. Na ten moment trzymam w szafie sandały na obcasie i klapki sygnowane nazwiskiem Eva Longoria. To takie buty, które „robią strój”.
Kolekcja cieszy się dużym powodzeniem, więc to raczej początek wspólnej przygody. Na razie jesteśmy skoncentrowani na obuwiu, które adresujemy do świadomych swoich potrzeb kobiet w różnym wieku.
Rzeczywiście, ceny nie są wygórowane, szczególnie biorąc pod uwagę jakość wykonania i stojące za całą kolekcją nazwisko. Dlatego zapraszam na eobuwie.pl i MODIVO.pl. Dziewczyny, nie ma na co czekać!
Katarzyna Bermes − Marketing Communication Manager w eobuwie.pl. Na co dzień zarządza zespołami kreatywnymi i projektami w obszarze komunikacji marketingowej. Ma dużą słabość do butów.