Nowy punkt na modowej mapie Pragi: sklep eobuv.cz i MODIVO

otwarcie sklepu eobuwie modivo w pradze

Pierwszy zagraniczny sklep stacjonarny spod szyldu eobuwie.pl i MODIVO został otworzony już niemal miesiąc temu. Nowoczesny koncept, zaskakujący szerokim wyborem i zaawansowanymi technologicznie rozwiązaniami, zadebiutował pod koniec lipca w prestiżowym centrum handlowym Novy Smichov, w czeskiej Pradze.

Składanie zamówień z poziomu tabletów, interaktywne przymierzalnie, ekspresowe dostarczanie produktów przez obsługę, robot Pepper jako asystent sprzedaży i skaner esize.me – to tylko część z udogodnień czekających na klientów. Sklep eobuv.cz i MODIVO dostarcza wyjątkowych doświadczeń zakupowych. Nic więc dziwnego, że o jego otwarciu nadal rozpisują się najważniejsze portale, a także magazyny biznesowe i lifestyle’owe. Unikatowa formuła ściągnęła do salonu dziennikarzy, stylistów i gwiazdy czeskiego show-biznesu.

wiosenne wyprzedaże w eobuwie

W sklepie eobuv.cz i MODIVO próżno szukać półek i wieszaków z produktami. Są za to wygodne kanapy i tablety, na których swobodnie można przeglądać asortyment obu brandów. Dzięki połączonemu konceptowi od ręki dostępnych jest aż 100 tys. modeli. Skompletowanie stylizacji w jednym miejscu jest proste i szybkie, a mierzenie artykułów komfortowe. W interaktywnych przymierzalniach można np. sterować oświetleniem czy zamawiać kolejne produkty.

Obuwie z mieszczącego się w sklepie magazynu trafia w ręce klienta w zaledwie 3 minuty. Na miejscu można też skorzystać z dobrze znanej w Polsce usługi esize.me. Dzięki szczegółowemu skanowi 3D stóp, system rekomenduje najlepiej dopasowane modele z całej oferty.

Za magią zakupów w sklepie eobuv.cz i MODIVO stoi doskonale zorganizowane zaplecze magazynowe, dzięki któremu udało się zebrać w jednym miejscu tak szeroką ofertę. W salonie dostępne są takie brandy, jak m.in. Guess, Eva Minge, Calvin Klein, adidas, Geox, New Balance czy Tommy Hilfiger.

Pełna digitalizacja to spore udogodnienie. Samo wybieranie produktów jest z kolei intuicyjne. Unikatowy format stanowi rozwinięcie strategii omnichannel marki i udowadnia, że możliwe jest połączenie kanałów online i offline.

Otwarciu sklepu w Pradze towarzyszyło wiele atrakcji. Partnerami wydarzenia były popularne marki – adidas, Puma, Salomon, Converse i New Balance, a samą imprezę poprowadziła piosenkarka i stand-uperka, Adela Elbel. Nie mogło również zabraknąć influencerów i gwiazd show-biznesu. Na naszej ściance pozowały m.in. Iva Kubelkova, Anna Kederavkova i Tatana Makarenko. Wśród gości znalazł się też Majk Spirit. Raper nie tylko uświetnił samo otwarcie sklepu, ale i dał specjalny koncert na dachu centrum handlowego.

Dołącz do naszego newslettera i ...Odbierz 40 zł rabatu na pierwsze zakupy!

Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze Strony oznacza, że zgadzasz się na korzystanie z niej. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close