W tym artykule:
Reklamacja obuwia Lasocki – jak to zrobić online?
Nowy sezon to świetna okazja, aby odświeżyć swoją garderobę i wybrać kilka par butów. Postaw na wygodę i sprawdzoną markę – jak Lasocki. Opinie o butach różnych producentów dostępnych w CCC mogą się różnić, ale to właśnie obuwie marki Lasocki cieszy się największą popularnością. W razie jednak konieczności złożenia reklamacji, wyjaśniamy, jak zrobić to wygodnie online, bez konieczności wizyty w sklepie.
Reklamacja obuwia Lasocki – sklep online CCC
Wybierz model, dopasuj rozmiar i zamów online – jeśli rozmiar nie będzie odpowiedni, możesz wymienić buty na inne, a w przypadku wadliwej pary – złożyć reklamację. Wyjaśniamy w kilku prostych krokach, jak zrobisz to szybko i wygodnie przez Internet.
Jeżeli jakość obuwia lub wybranych akcesoriów marki Lasocki nie będzie zgodna z umową, Klient ma prawo do złożenia reklamacji w sklepie stacjonarnym albo przez Internet. CCC w ramach udzielanej 2-letniej rękojmi ponosi odpowiedzialność za dostarczenie towaru wolnego od wad fizycznych i prawnych. Jak to zrobić?
Reklamacja obuwia Lasocki – minimum formalności
Aby skorzystać z prawa do reklamacji, należy przede wszystkim starannie wypełnić zgłoszenie reklamacyjne, które można pobrać ze strony CCC – dostępne jest ono tutaj. Warto jak najdokładniej opisać stwierdzoną wadę butów, a także zamieścić swoje dane do kontaktu oraz żądanie – w zależności od problemu jest to wymiana towaru, napraw, odstąpienie od umowy lub obniżenie ceny. Dla złożenia reklamacji wymagane jest także przedstawienie dowodu jego zakupu – m.in. paragonu, wydruku z terminala płatniczego, faktury lub wyciągu z banku. Wystarczające będzie też posiadanie karty lojalnościowej CCC Klub.
Formularz ten można wypełnić w wybranym salonie CCC lub pobrać i odesłać na adres siedziby CCC samodzielnie:
CCC S.A. / c/o MODIVO S.A.
ul. Nowy Kisielin – Nowa 9
66-002 Zielona Góra
Można też bezpłatnie skorzystać z paczkomatów i zwrócić produkt za pośrednictwem firmy InPost. Wystarczy wypełnić formularz zwrotu, odebrać kod (SMS/e-mail), umieścić go na paczce i nadać ją w wybranym paczkomacie. Reklamacja obuwia Lasocki zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez CCC produktu. Jeśli zostanie uznana, zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu kolejnych 14 dni. Szczegóły na temat reklamacji produktów dostępnych w CCC można znaleźć na stronie internetowej CCC.