Uszkodzona przesyłka eobuwie – co zrobić?

Data publikacji: 24/07/2021
1 min.

Karton, w którym otrzymałeś przesyłkę, jest rozerwany? Spokojnie, masz aż 7 dni na złożenie protokołu szkody. To prosta procedura, którą przeprowadzisz drogą online. Za chwilę wyjaśnię Ci szczegóły i wskażę, jak wypełnić formularz na stronie przewoźnika. Czytaj więcej!

Protokół szkody różni się w zależności od wybranej formy dostawy. Sprawdź, gdzie go znaleźć i co wpisać!

Uszkodzona przesyłka eobuwie – co zrobić?

Jeśli karton z Twoim zamówieniem przyszedł uszkodzony, w ciągu 7 dni możesz wygenerować protokół szkody, a następnie wysłać go nam na adres: info@eobuwie.pl. W Twoim imieniu złożymy reklamację na usługi przewoźnika i poinformujemy Cię o decyzji.

Uwaga!

Proces rozpatrywania reklamacji przez firmę DHL trwa maksymalnie 60 dni. W przypadku firmy przewozowej InPost czas rozpatrzenia reklamacji to 30 dni.

Jak złożyć protokół szkody DHL?

Procedura różni się w zależności od wybranej formy dostawy. Jeśli korzystałeś z usług DHL, protokół szkody znajdziesz TUTAJ. Po przejściu na stronę musisz kolejno wybrać:

  1. rodzaj zgłoszenia >>> “Reklamacja przesyłki”,
  2. powód reklamacji >>> „Protokół szkody”.

Następnie uzupełnij dane oznaczone gwiazdką (widoczne na zdjęciu poniżej):

Pamiętaj, aby na końcu załączyć zdjęcia przedstawiające opakowanie zewnętrzne, zabezpieczenie wewnętrzne przesyłki oraz uszkodzenie zawartości. Jeśli już wszystko masz, kliknij „WYŚLIJ”.

Na wskazany w formularzu adres e-mail otrzymasz protokół szkody. Teraz wystarczy nam go przesłać na wspomniany wcześniej mail: info@eobuwie.com.pl.

Pamiętaj!

Jeśli wartość zamówienia była większa niż 2000 tyś. zł, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Umówimy kuriera, który osobiście spisze z Tobą protokół szkody.

Jak złożyć protokół szkody InPost?

Jeśli zamawiałeś produkty za pośrednictwem InPostu, protokół szkody znajdziesz TUTAJ. Na stronie przewoźnika musisz wypełnić swoje dane osobowe oraz informacje o uszkodzeniu. Nie zapomnij załączyć zdjęć oraz wysłać formularza. Poniżej możesz zobaczyć fragment protokołu ze strony InPostu.

Na wskazany w formularzu adres e-mail otrzymasz od firmy InPost potwierdzenie zgłoszenia. Protokół prześlij na adres: info@eobuwie.com.pl.

Więcej szczegółowych informacji znajdziesz na stronie sklepu internetowego eobuwie.

Zajrzyj do artykułów o podobnej tematyce:

  1. Jak dokonać zwrotu w eobuwie?
  2. Eobuwie reklamacja – jak zareklamować produkt w eobuwie?
  3. Metody dostawy w eobuwie. Wybierz najwygodniejszą dla siebie!
Polecamy:
logo signet
Dołącz do naszego newslettera i ...Odbierz 40 zł rabatu na pierwsze zakupy!

Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze Strony oznacza, że zgadzasz się na korzystanie z niej. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close