Uszkodzona przesyłka eobuwie – co zrobić?

uszkodzona przesyłka eobuwie

Karton, w którym otrzymałeś przesyłkę, jest rozerwany? Spokojnie, masz aż 7 dni na złożenie protokołu szkody. To prosta procedura, którą przeprowadzisz drogą online. Za chwilę wyjaśnię Ci szczegóły i wskażę, jak wypełnić formularz na stronie przewoźnika. Czytaj więcej!

Protokół szkody różni się w zależności od wybranej formy dostawy. Sprawdź, gdzie go znaleźć i co wpisać!

Jeśli karton z Twoim zamówieniem przyszedł uszkodzony, w ciągu 7 dni możesz wygenerować protokół szkody, a następnie wysłać go nam na adres: info@eobuwie.pl. W Twoim imieniu złożymy reklamację na usługi przewoźnika i poinformujemy Cię o decyzji.

Uwaga!

Proces rozpatrywania reklamacji przez firmę DPD trwa maksymalnie 30 dni. W przypadku firmy przewozowej InPost czas rozpatrzenia reklamacji wynosi tyle samo.

Procedura różni się w zależności od wybranej formy dostawy. Jeśli korzystałeś z usług DPD, protokół szkody znajdziesz TUTAJ. Po przejściu na stronę uzupełnij wszystkie dane w protokole.

Pamiętaj, aby na końcu załączyć zdjęcia przedstawiające opakowanie zewnętrzne, zabezpieczenie wewnętrzne przesyłki oraz uszkodzenie zawartości. Jeśli już wszystko masz, kliknij „WYŚLIJ”.

Na wskazany w formularzu adres e-mail otrzymasz protokół szkody. Teraz wystarczy nam go przesłać na wspomniany wcześniej mail: info@eobuwie.com.pl.

Pamiętaj!

Jeśli wartość zamówienia była większa niż 2000 tyś. zł, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Umówimy kuriera, który osobiście spisze z Tobą protokół szkody.

Jeśli zamawiałeś produkty za pośrednictwem InPost, protokół szkody znajdziesz TUTAJ. Na stronie przewoźnika musisz wypełnić swoje dane osobowe oraz informacje o uszkodzeniu. Nie zapomnij załączyć zdjęć oraz wysłać formularza. Poniżej możesz zobaczyć fragment protokołu ze strony InPost.

Na wskazany w formularzu adres e-mail otrzymasz od firmy InPost potwierdzenie zgłoszenia. Protokół prześlij na adres: info@eobuwie.com.pl.

Więcej szczegółowych informacji znajdziesz na stronie sklepu internetowego eobuwie.

Zajrzyj do artykułów o podobnej tematyce:

  1. Jak dokonać zwrotu w eobuwie?
  2. Eobuwie reklamacja – jak zareklamować produkt w eobuwie?
  3. Metody dostawy w eobuwie. Wybierz najwygodniejszą dla siebie!
Dołącz do naszego newslettera i ...Odbierz 40 zł rabatu na pierwsze zakupy!

Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze Strony oznacza, że zgadzasz się na korzystanie z niej. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close