W tym artykule:
Uszkodzona przesyłka eobuwie – co zrobić?
Karton, w którym otrzymałeś przesyłkę, jest rozerwany? Spokojnie, masz aż 7 dni na złożenie protokołu szkody. To prosta procedura, którą przeprowadzisz drogą online. Za chwilę wyjaśnię Ci szczegóły i wskażę, jak wypełnić formularz na stronie przewoźnika. Czytaj więcej!
Protokół szkody różni się w zależności od wybranej formy dostawy. Sprawdź, gdzie go znaleźć i co wpisać!
Uszkodzona przesyłka eobuwie – co zrobić?
Jeśli karton z Twoim zamówieniem przyszedł uszkodzony, w ciągu 7 dni możesz wygenerować protokół szkody, a następnie wysłać go nam na adres: info@eobuwie.pl. W Twoim imieniu złożymy reklamację na usługi przewoźnika i poinformujemy Cię o decyzji.
Jak złożyć protokół szkody DPD?
Procedura różni się w zależności od wybranej formy dostawy. Jeśli korzystałeś z usług DPD, protokół szkody znajdziesz TUTAJ. Po przejściu na stronę uzupełnij wszystkie dane w protokole.
Pamiętaj, aby na końcu załączyć zdjęcia przedstawiające opakowanie zewnętrzne, zabezpieczenie wewnętrzne przesyłki oraz uszkodzenie zawartości. Jeśli już wszystko masz, kliknij „WYŚLIJ”.
Na wskazany w formularzu adres e-mail otrzymasz protokół szkody. Teraz wystarczy nam go przesłać na wspomniany wcześniej mail: info@eobuwie.com.pl.
Jak złożyć protokół szkody InPost?
Jeśli zamawiałeś produkty za pośrednictwem InPost, protokół szkody znajdziesz TUTAJ. Na stronie przewoźnika musisz wypełnić swoje dane osobowe oraz informacje o uszkodzeniu. Nie zapomnij załączyć zdjęć oraz wysłać formularza. Poniżej możesz zobaczyć fragment protokołu ze strony InPost.
Na wskazany w formularzu adres e-mail otrzymasz od firmy InPost potwierdzenie zgłoszenia. Protokół prześlij na adres: info@eobuwie.com.pl.
Więcej szczegółowych informacji znajdziesz na stronie sklepu internetowego eobuwie.
Zajrzyj do artykułów o podobnej tematyce:
- Jak dokonać zwrotu w eobuwie?
- Eobuwie reklamacja – jak zareklamować produkt w eobuwie?
- Metody dostawy w eobuwie. Wybierz najwygodniejszą dla siebie!