Kampania Classic Leather to ukłon w stronę najbardziej kultowego modelu marki Reebok. Projekt Classic Leather, którego premiera miała miejsce 40 lat temu, przetrwał próbę czasu, a dziś powraca w nowym stylu i odświeżonej kolorystyce. Sneakersy z tej kolekcji powstały we współpracy z różnymi kreatywnymi twórcami, którzy na nowo definiują klasykę.
Dowiedz się więcej o nowej kolekcji Reebok Classic Leather i przekonaj się, że te buty to kwintesencja ponadczasowej klasyki.
Reebok to amerykańska marka, która powstała w 1890 roku. Od początku działalności jej misją było produkowanie specjalistycznego obuwia dla sportowców. Obecnie w asortymencie brandu znajdziesz buty, odzież i akcesoria do przeróżnych dyscyplin sportu: od piłki nożnej po jogę. Równie dużą popularnością cieszą się codzienne sneakersy Reebok z modelem Classic Leather na czele.
Model sneakersów Reebok Classic Leather to absolutny klasyk i ulubieniec społeczności obuwia retro! Na rynku pojawił się on w latach 80. ubiegłego stulecia, a dziś należy do najpopularniejszych butów na świecie. Marka Reebok w kolekcji SS22 Classic Leather Make it Yours postanowiła zrobić ukłon w kierunku tego modelu, zapraszając do współpracy młodych artystów różnych dziedzin i razem z nimi rozszerzyć linię Classic Leather.
Fionna McQueen, Senior Director of Classics Product w Reebok:
„Classic Leather to jedne z najbardziej ponadczasowych sneakersów Reebok, które przez lata ugruntowały pozycję prawdziwej ikony w branży. Na wiosnę lato 22’ jesteśmy podekscytowani ponownym wprowadzeniem Classic Leather i rozszerzeniem jej dziedzictwa. Szereg twórców, z którymi nawiązaliśmy współpracę, aby opowiedzieć naszą historię, pomaga uczcić wyjątkowość tej sylwetki, jednocześnie na nowo określając, co to znaczy być dzisiaj klasykiem”.
Sneakersy z wiosenno-letniej kolekcji oparte na kultowym modelu Classic Leather posiadają cholewkę wykonaną z wysokiej jakości skóry. Materiał ten gwarantuje wysoki komfort noszenia, stylowy wygląd i przede wszystkim wieloletnią trwałość. Podeszwa środkowa obuwia wykonana jest z miękkiej pianki EVA i dba o odpowiednią amortyzację.
W ramach kampanii marka zaprosiła do współpracy twórców z różnych zakątków świata. Sneakersy z kolekcji SS22 współtworzyły takie osoby jak: