Jak dokonać zwrotu w eobuwie?

Data publikacji: 14/07/2020
3 min.

Darmowy zwrot to jedna z największych zalet zakupów w eobuwie. Z powodzeniem możesz zamówić kilka różnych par, a później – na spokojnie − wybrać tę jedyną. Za zwrot pozostałych modeli nie zapłacisz ani złotówki! Ponadto nie musisz stać w kolejce na poczcie czy pakować przesyłki. Przekonaj się, jak prosty i szybki jest zwrot w eobuwie!

Z pewnością sam przyznasz, że najlepiej mierzy się buty w domowym zaciszu. Bez pośpiechu i z dala od galeryjnego zgiełku. W eobuwie nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów – ani za przesyłkę, ani za zwrot. Sprawdź już dziś!

Zwrot w eobuwie: poradnik krok po kroku

W eobuwie.pl staramy się zrozumieć każdą Twoją potrzebę, a już w szczególności obuwniczą. Robiąc u nas zakupy, płacisz tylko i wyłącznie za produkt. Przy wszystkich zamówieniach powyżej 100 złotych przesyłka jest darmowa (przeczytaj więcej o metodach dostawy). Warto więc zamówić więcej par, by mieć szerszy wybór. Zwłaszcza, że często trudno podjąć decyzję, bazując tylko na zdjęciach, opiniach i opisach.

Masz już swojego faworyta(-ów) i chciałbyś oddać pozostałe modele? Nic prostszego! Przeczytaj, jak dokonać zwrotu w eobuwie.pl krok po kroku!

Czy wiesz, że…?

Od 1 września 2021 masz aż 100, a nie 30 dni na zwrot w eobuwie. Wspaniała wiadomość, prawda?

Krok 1.

ZAKUPY BEZ REJESTRACJI

Jeśli kupowałeś produkt bez rejestracji, zarejestruj zwrot na stronie: https://www.eobuwie.com.pl/zwrot − kliknij w zielony przycisk “dokonaj zwrotu”, a następnie podaj numer zamówienia i adres e-mail w ramce “zamówienia złożone jako gość”. Następnie możesz wybrać zwrot w punkcie, paczkomatem albo kurierem, jak również zanieść paczkę z wypełnionym formularzem zwrotu do sklepu. Proste, prawda?

ZAKUPY Z REJESTRACJĄ

Jeśli masz konto w eobuwie, wystarczy że się do niego zalogujesz. Wybierz opcję DOKONAJ ZWROTU (patrz: lewy boczny pasek). A po pojawieniu się listy – zaznacz produkty, które chcesz oddać oraz podaj powód.

Krok 2.

Wybierz interesującą Cię formę zwrotu, a następnie uzupełnij pola z dodatkowymi informacjami (np. z datą odbioru przesyłki przez kuriera).

Krok 3.

Wydrukuj formularz i dołącz do zwracanego produktu (wrzuć do paczki z butami). Jeśli nie masz drukarki, pamiętaj że zawsze dołączamy formularz zwrotu do przesyłki, a więc spokojnie możesz go wypełnić ręcznie. Możesz go również pobrać TUTAJ.

Uwaga!

Możesz zwrócić produkt bezpośrednio w sklepie stacjonarnym eobuwie. Zapakowany towar wraz z formularzem zwrotu dostarcz do wybranego salonu.

Krok 4.

Zwrot środków otrzymasz w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu zweryfikowania przesyłki (w wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu).

Ważne informacje!

Więcej szczegółowych informacji oraz dokładnych wytycznych znajdziesz na eobuwie.com.pl/zwrot!

zwrot w eobuwie
Zwrot w eobuwie jest zupełnie darmowy.

Zwrot w eobuwie: najczęściej zadawane pytania

Z jakich opcji bezpłatnego zwrotu mogę skorzystać?

Do Twojej dyspozycji jest bezpłatny zwrot w dowolnym punkcie DHL (Żabka, FreshMarket, Inmedio, Relay, 1 minute), za pośrednictwem: Kuriera DHL, Paczkomatów InPost czy Paczki w RUCHu.

Jak dokonać wymiany produktu?

System wymian realizujemy w formie zwrotu produktu i płatności, a następnie złożenia nowego zamówienia i dokonania ponownej płatności.

Co, jeśli karton eobuwie został wyrzucony? Czy można wysłać buty w innym kartonie? 

Produkty możesz odesłać do nas w dowolnym kartonie. Sprawdź tylko, aby nie było na nim starych, nieaktualnych etykiet nadawczych.

Jak zwrócić przesyłkę w paczkomacie, jeśli robiło się zakupy bez rejestracji?

Jeśli kupowałeś produkt bez rejestracji, zarejestruj zwrot na stronie: https://www.eobuwie.com.pl/zwrot − kliknij w zielony przycisk “dokonaj zwrotu”, a następnie podaj numer zamówienia i adres e-mail w ramce “zamówienia złożone jako gość”. Wybierz zamówienie, produkt i InPost. Otrzymany kod zapisz na kartonie, a paczkę umieść w paczkomacie.

Czy można otrzymać zwrot pieniędzy gotówką?

Nie, jeśli składałeś zamówienie online. Gdy płaciłeś przy odbiorze lub przelewem pieniądze zwrócimy Ci na podany w formularzu zwrotu numer konta. Jeżeli wybrałeś: PayU, PayPal, BLIK to zwrot zrealizujemy za pośrednictwem tych serwisów.
Tak, jeśli zakupu dokonywałeś w sklepie stacjonarnym i płaciłeś gotówką.

Jak wygląda zwrot w sklepie stacjonarnym eobuwie? Czy od razu wypłacane są pieniądze?

Jeśli zakupu dokonywałeś online, a oddajesz produkt w sklepie stacjonarnym, to pracownik zarejestruje Twój zwrot, zaś środki zwrócimy Ci na konto, z którego płaciłeś (patrz wyżej).

Jeżeli robiłeś zakupy w sklepie i oddajesz w sklepie, wówczas środki są zwracane tak, jak dokonałeś płatności: gotówką lub na kartę.

Co, jeśli wysłałem paczkę bez formularza zwrotu? 

Jeśli wysłałeś paczkę na otrzymanej od nas etykiecie, to powiążemy Twój Zwrot z Twoim zamówieniem. Jeśli nadawałeś przesyłkę InPostem, to skontaktuj się z naszym BOK. Następnym razem pamiętaj, aby dołączyć do paczki chociaż zapisany odręcznie numer zamówienia.

Czy można zwrócić uszkodzone buty? 

Jeśli nieszczęśliwie się złożyło i otrzymałeś uszkodzony towar, to dokonaj zwrotu z zaznaczeniem powodu “Uszkodzone” i wyślij informację na info@eobuwie.pl. Jeżeli zaś uszkodzenie nastąpiło podczas używania produktu, to możesz złożyć reklamację. Upewnij się tylko, że wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub pielęgnacji.

Przeczytaj, jak złożyć reklamację w eobuwie >>>

Kupiłem kilka par butów i zwróciłem jedne. Podczas zakupu korzystałem z kodu rabatowego. Jak przeliczana jest kwota do zwrotu?

Kwota zwrotu środków zależy od rodzaju promocji, z której skorzystałeś. Przy standardowych promocjach rabaty naliczają się osobno na produkty i tak też realizowane są zwroty. Przy promocjach łączonych (np. drugi produkt za 50% lub trzeci z 90% rabatem) przy zwrocie jednego produktu przeliczenie następuje tak, jakby promocja nie obowiązywała. Najlepiej, abyś każdorazowo sprawdzał zapisy dotyczące zwrotów w regulaminie promocji.

Przez przypadek zwróciłem złe buty za pomocą mojego konta eobuwie. Czy można cofnąć proces? 

Niestety nie można anulować zwrotu. Jeśli jeszcze nie nadałeś paczki, to zarejestruj zwrot poprawnego towaru i załącz do przesyłki właściwy formularz. Jeżeli paczka już została do nas wysłana, wówczas konieczne jest złożenie nowego zamówienia. Jeśli zaś wysłałeś niepoprawny formularz, ale poprawny towar, to środki zwrócimy za produkt, który do nas dotarł.

Więcej pytań wraz z odpowiedziami znajdziesz TUTAJ. Ciesz się darmową dostawą oraz zwrotem w eobuwie.pl!

Polecamy:
logo signet
Dołącz do naszego newslettera i ...Odbierz 40 zł rabatu na pierwsze zakupy!

Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze Strony oznacza, że zgadzasz się na korzystanie z niej. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close