Jak dokonać zwrotu w eobuwie.pl?

Darmowy zwrot to jedna z największych zalet zakupów w eobuwie.pl. Z powodzeniem możesz zamówić kilka różnych par, a później – na spokojnie − wybrać tę jedyną. Za zwrot pozostałych modeli nie zapłacisz ani złotówki! Co więcej nie musisz stać w długich kolejkach na poczcie ani pakować przesyłki w specjalny sposób. Przekonaj się, jak prosty i szybki jest zwrot w eobuwie.pl.

Z pewnością sam przyznasz, że najlepiej mierzy się buty w domowym zaciszu. Bez pośpiechu i z dala od galeryjnego zgiełku. W eobuwie.pl nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów – ani za przesyłkę, ani za zwrot. Sprawdź już dziś!

W eobuwie.pl staramy się zrozumieć każdą Twoją potrzebę, a już w szczególności obuwniczą. Robiąc u nas zakupy, płacisz tylko i wyłącznie za produkt. Przy wszystkich zamówieniach powyżej 199 złotych przesyłka jest darmowa (przeczytaj więcej o metodach dostawy). Warto więc zamówić więcej par, by mieć szerszy wybór. Zwłaszcza że często trudno podjąć decyzję, bazując tylko na zdjęciach, opiniach i opisach.

Masz już swojego faworyta(-ów) i chciałbyś oddać pozostałe modele? Nic prostszego! Przeczytaj, jak dokonać zwrotu w eobuwie.pl krok po kroku!

Na eobuwie masz 14 dni na zwrot – to wystarczająco, by spokojnie sprawdzić, czy zamówienie spełnia Twoje oczekiwania. Ale jeśli chcesz mieć jeszcze więcej luzu, zapisz się do MODIVOclub! Klubowicze mają aż 30 dni na zwrot – to idealna opcja, jeśli lubisz podejmować decyzje bez presji czasu.

Krok 1: określ sposób zakupu

  • online – za pomocą konta w eobuwie.pl,
  • online – jako gość (bez logowania),
  • w sklepie stacjonarnym.
zwroty w eobuwie
  1. Jeśli dokonałeś zakupu, korzystając ze swojego indywidualnego konta w eobuwie.pl, wystarczy że się na nie zalogujesz, wybierzesz zamówienie z listy znajdującej się po prawej stronie ekranu i postąpisz zgodnie z dalszymi instrukcjami. Cały proces zwrotu w eobuwie.pl jest prosty i bardzo intuicyjny. To kwestia kilku minut!
eobuwie zwrot

2. Jeśli zamówiłeś rzeczy jako gość, wystarczy że przygotujesz numer swojego zamówienia i adres e-mail. Kliknij TUTAJ i kontynuuj jako gość. Pamiętaj, że numer zamówienia znajdziesz w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia.

3. Zrobiłeś zakupy w sklepie stacjonarnym eobuwie.pl i chcesz zwrócić niepasujące rzeczy? Nic prostszego! Zanieś produkt do salonu, zabierając ze sobą paragon za zakupy.

Przeczytaj również: Sklepy stacjonarne eobuwie – gdzie się znajdują? Jest ich coraz więcej!

Krok 2: dostępne metody zwrotu

Zwrot na eobuwie.pl nie przysporzy Ci żadnych trudności. Potrzeba tylko kilku kliknięć, by wybrać jedną z dostępnych metod zwrotu produktu. Chcesz wiedzieć, jak oddać buty kupione online (na stronie lub w aplikacji)? Zapoznaj się z poniższą instrukcją:  

Paczkomat InPost 24/7

Wystarczy że wypełnisz formularz zwrotu na stronie, a na swój adres e-mail otrzymasz kod do Paczkomatu. Podaj adres mailowy i numer telefonu powiązany z kontem InPost, a zwrot utworzy się automatycznie w aplikacji, jeśli ją posiadasz. Z przygotowaną paczką udaj się do dowolnego Paczkomatu. W czytniku w Paczkomacie zeskanuj kod QR z aplikacji lub wybierz opcję nadania paczki na ekranie Paczkomatu i wpisz kod zwrotu.

Pamiętaj, że kod jest ważny 45 dni.

Punkty odbioru DPD

Gdy wypełnisz formularz zwrotu na stronie, w ciągu paru chwil otrzymasz kod zwrotu. Co dalej? Nadaj paczkę w wybranym przez Ciebie punkcie DPD.

Kurier DPD

Chcesz zamówić kuriera bezpośrednio do domu? Również dajemy Ci taką opcję! Wypełnij formularz zwrotu na stronie eobuwie.pl, a kurier zostanie zamówiony automatycznie na podany przez Ciebie adres. Możesz się go spodziewać w ciągu 1-2 dni roboczych.

Zwrot w sklepie stacjonarnym eobuwie.pl

Produkty kupione stacjonarnie możesz zwrócić wyłącznie w sklepie stacjonarnym. Oddasz je w dowolnym salonie eobuwie.pl, tylko pamiętaj o okazaniu paragonu. Na miejscu obsługa poprosi Cię o wypełnienie formularza zwrotu.

WAŻNE

Produkt, który zwracasz do sklepu, musi być w oryginalnym opakowaniu oraz posiadać wszystkie metki.
zwrot w eobuwie

Krok 3. weryfikacja przesyłki i zwrot środków

Gdy odesłane przez Ciebie produkty już do nas trafią – mamy za sobą prawie wszystkie formalności. Teraz musisz dać nam chwilę na sprawdzenie zawartości przesyłki (czy zgadza się ona z Twoim zgłoszeniem zwrotu przez formularz online), a następnie zwrot środków. Po pozytywnej weryfikacji otrzymasz od nas informację na swój adres e-mail.

Środki zwrócimy Ci w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymamy Twój zwrot:

  • BLIK/PayU/PayPo/PayPal/karta/Apple Pay/Google Pay – tą samą metodą, którą opłacono zamówienie
  • płatność przy odbiorze – zwrot na konto podane w formularzu online

Czy można zrealizować zwrot produktu zakupionego w eobuwie w sklepach stacjonarnych CCC?

Nie. W przypadku zamówień zrealizowanych w sklepie internetowym na eobuwie.com.pl Klient ma możliwość zwrotu wybranych produktów:

  • online – wykorzystując do tego przygotowany formularz,
  • w dowolnym sklepie stacjonarnym eobuwie.pl.

Więcej informacji na stronie: https://eobuwie.com.pl/b/zwrot.

Co, jeśli karton eobuwie.pl został wyrzucony? Czy można wysłać buty w innym kartonie? 

Produkty możesz odesłać do nas w dowolnym kartonie. Sprawdź tylko, aby nie było na nim starych, nieaktualnych etykiet nadawczych.

Jak dokonać wymiany produktu?

System wymian realizujemy w formie zwrotu produktu i płatności, a następnie złożenia nowego zamówienia i dokonania ponownej płatności.

Jak wygląda zwrot w sklepie stacjonarnym eobuwie.pl? Czy od razu wypłacane są pieniądze?

Jeśli zakupu dokonywałeś online, a oddajesz produkt w sklepie stacjonarnym, to pracownik zarejestruje Twój zwrot, zaś środki zwrócimy Ci na konto, z którego płaciłeś. Jeżeli robiłeś zakupy w sklepie i oddajesz w sklepie, wówczas środki są zwracane tak, jak dokonałeś płatności: gotówką lub na kartę.

Czy można zwrócić uszkodzone buty? 

Jeśli nieszczęśliwie się złożyło i otrzymałeś uszkodzony towar, to dokonaj zwrotu z zaznaczeniem powodu „Uszkodzone” i wyślij informację na info@eobuwie.pl. Jeżeli zaś uszkodzenie nastąpiło podczas używania produktu, to możesz złożyć reklamację. Upewnij się tylko, że wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub pielęgnacji.

Przeczytaj, jak złożyć reklamację w eobuwie.pl >>>

Kupiłem kilka par butów i zwróciłem jedne. Podczas zakupu korzystałem z kodu rabatowego. Jak przeliczana jest kwota do zwrotu?

Kwota zwrotu środków zależy od rodzaju promocji, z której skorzystałeś. Przy standardowych promocjach rabaty naliczają się osobno na produkty i tak też realizowane są zwroty. Przy promocjach łączonych (np. drugi produkt za 50% lub trzeci z 90% rabatem) przy zwrocie jednego produktu przeliczenie następuje tak, jakby promocja nie obowiązywała. Najlepiej, abyś każdorazowo sprawdzał zapisy dotyczące zwrotów w regulaminie promocji.

Więcej pytań wraz z odpowiedziami znajdziesz TUTAJ. Ciesz się darmową dostawą oraz zwrotem w eobuwie.pl!

Staramy się stale aktualizować nasze treści. Jednak ciągły rozwój i chęć dopasowania standardów do potrzeb konsumentów czasem nas wyprzedza. Dlatego jeśli chcesz być na bieżąco z aktualnymi metodami dostaw, lokalizacją sklepów stacjonarnych czy kosztami przesyłki – zachęcamy Cię do odwiedzenia naszego Centrum Pomocy.    
Dołącz do naszego newslettera i ...Odbierz 40 zł rabatu na pierwsze zakupy!