W tym artykule:
Eobuwie: jaki czas dostawy? Sprawdź, ile się czeka na paczkę!
Zrobiłeś zakupy w eobuwie.pl i chcesz wiedzieć, jak długo potrwa przesyłka? Wcale Ci się nie dziwię! Trudno o cierpliwość, czekając na nową parę sneakersów czy czółenek. Minuty trwają tyle co godziny, a godziny dłużą się niczym dni… Ale spokojnie, dziś odpowiem Ci na pytanie: jaki jest czas dostawy w eobuwie!
Wiadomo, że im szybciej, tym lepiej. Są sposoby, aby paczka dotarła do Ciebie jeszcze tego samego dnia. Czytaj więcej!
Eobuwie: jaki czas dostawy?
Na całkowity czas realizacji zamówienia składają się:
- czas potrzebny na przygotowanie zamówienia,
- czas dostawy.
Z naszej strony możemy Ci obiecać, że przygotujemy i wyślemy paczkę w ciągu 24 godzin. Staramy się działać jak najszybciej i najskuteczniej. Jednak czas dostawy wysłanego produktu zależy również od wybranej formy transportu. Zobacz poniżej, czego możesz się spodziewać:
- zamówienia nadawane za pośrednictwem metody Kurier (DPD, DHL, InPost) oraz Paczkomatów InPost najczęściej doręczane są kolejnego dnia roboczego;
- zamówienia z wybraną formą doręczenia Eobuwie Express doręczane są jeszcze tego samego dnia.
Eobuwie Express: jak skorzystać z tej opcji?
W ramach Eobuwie Express możesz mieć paczkę w ciągu 2 godzin od zamówienia – i to zupełnie za darmo! Opcja dostępna jest aktualnie dla czterech miast: Warszawy, Wrocławia, Gdańska i Poznania. Nie ma wówczas możliwości płatności za pobraniem, a całkowita wartość zamówienia musi przekraczać 100 zł.
Jak skorzystać z tej opcji dostawy? Wystarczy ją wybrać podczas składania zamówienia. Patrz poniżej:
Zapraszamy również do zapoznania się z Regulaminem dostawy Eobuwie Express.
Czas dostawy eobuwie a płatność
Czas dostawy w eobuwie zależy również od wybranej formy płatności. W przypadku płatności przelewem termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie. O każdym etapie realizacji zamówienia (także w przypadku opóźnienia) informujemy, wysyłając wiadomość e-mail.
Oznaczenia statusów zamówień
Z powodzeniem możesz sprawdzić status swojego zamówienia, logując się na indywidualne konto klienta w eobuwie.pl. Zobacz, co oznaczają poszczególne oznaczenia:
a) Nieobsłużone – Twoje zamówienie zostało przyjęte i jest aktualnie weryfikowane.
b) Oczekujące na wpłatę – oczekujemy na opłacenie przez Ciebie zamówienia. Po upłynięciu 5 dni zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
c) Oczekujące na dostawę – zamówiony produkt sprowadzany jest dla Ciebie z magazynu zewnętrznego. Przewidywany czas dostawy wynosi 2-3 dni robocze.
d) Gotowe do wysłania – Twoje zamówienie zostało skompletowane i przekazane do magazynu wysyłkowego w celu weryfikacji towaru oraz jego zapakowania.
e) Wysłane – Twoja przesyłka otrzymała już nadanie pocztowe. W tym momencie oczekuje na odbiór przez kuriera, bądź jest już w drodze do Ciebie.
f) Anulowane – zamówienie zostało usunięte z powodu braku wpłaty, bądź złożonej rezygnacji mailowej. Nie mamy możliwości wznowienia takiego zamówienia. Produkty z zamkniętego zamówienia pojawią się na naszej stronie ponownie w ciągu 24 godzin.
g) Zwrócone – Twój zwrot pozytywnie przeszedł proces weryfikacyjny. W ciągu 3 do 5 dni roboczych środki powinny pojawić się na wskazanym przez Ciebie koncie.
h) Paczka nieodebrana – Twoja paczka wróciła do Nas. Jeżeli nadal jesteś zainteresowany zamówionym produktem prosimy o złożenie nowego zamówienia.
Więcej szczegółowych informacji znajdziesz na stronie sklepu internetowego eobuwie.pl.
Przeczytaj również: Jak dokonać zwrotu w eobuwie?>>>
Znasz już czas dostawy w eobuwie? Pora więc ruszyć na zakupy!