W tym artykule:
Uszkodzona przesyłka eobuwie – co zrobić?
Karton, w którym otrzymałeś przesyłkę, jest rozerwany albo przemoczony? Spokojnie – masz możliwość złożenia protokołu szkody. To prosta procedura, którą przeprowadzisz drogą online. Za chwilę wyjaśnię Ci szczegóły i wskażę, jak wypełnić formularz na stronie przewoźnika. Czytaj więcej!
Gdzie znaleźć protokół szkody i co w nim zawrzeć? Dowiedz się więcej!
Uszkodzona przesyłka eobuwie – co zrobić?
Jeśli karton z Twoim zamówieniem przyszedł uszkodzony, radzimy Ci niezwłocznie wygenerować protokół szkody, a następnie wysłać go nam na adres: info@eobuwie.pl. W Twoim imieniu złożymy reklamację na usługi przewoźnika i poinformujemy Cię o decyzji.
Jak złożyć protokół szkody InPost?
Jeśli zamawiałeś produkty za pośrednictwem InPost, protokół szkody znajdziesz TUTAJ. Na stronie przewoźnika musisz wypełnić swoje dane osobowe oraz informacje o uszkodzeniu. Nie zapomnij załączyć zdjęć oraz wysłać formularza. Poniżej możesz zobaczyć fragment protokołu ze strony InPost. Znajdziesz w nim m.in. zapytania o rodzaj opakowania oraz szkody, np. zamoczenie czy przedziurawienie.
Następnie prześlij na adres info@eobuwie.pl wiadomość zawierającą:
- Wygenerowany protokół szkody
- Zdjęcia uszkodzeń
To już wszystko! Proste, prawda? Rozpatrzenie reklamacji trwa maksymalnie 30 dni. O decyzji przewoźnika poinformujemy Cię mailowo na adres, z którego otrzymaliśmy protokół szkody.
Więcej szczegółowych informacji znajdziesz na stronie sklepu internetowego eobuwie.
Zajrzyj do artykułów o podobnej tematyce: